灰濛濛的

20100305 11:35 張貼者: 梳子兔
AWFUL的早晨
即使陽光如此耀眼

It's the time for...
事情終有發生的一天
不斷逃避的,是我
我不知道從我不知所措的口中能說出一些什麼

我相信你
我害怕的只是上天的安排

一想到就紅了的鼻尖
我想,那就是我的脆弱
太過脆弱

請不要把我放在考慮原因項目表中
I mean it seriously.
It's bad for you, and bad for me.
I support you absolutely.

Just wheedle me when the time we talk.
And that's enough. : )

2 Response to "灰濛濛的"

  1. jojojo Says:

    what happened?

  2. 梳子兔 Says:

    I'll tell you later~

張貼留言